השאר טלפון ואנחנו נתקשר!
...
חיפושי מידע תרופתי
News Modern Medicine
תודה, בקשתך נרשמה, נחזור אליך בהקדם

תודה שהשארת פרטיך,

נחזור אליך בהקדם.

למידע נוסף על השרותים שלנו הקלק על הקישור הבא:

שרותים ומחירים

שיהיה לך יום טוב,

סימה לבני

רוקחת

המרכז לייעוץ תרופתי אישי

www.mypharmacist.co.il

איך התקשורת עם הרופא המטפל?

כיצד ידע רופא המשפחה שלי על סיכום הייעוץ התרופתי וההמלצות לשינויים ?


תשובה - אנו במרכז לייעוץ תרופתי עובדים בשיתוף פעולה מלא עם הרופאים שלך כפוף להסכמתך. במהלך הייעוץ, לאחר שהרוקח הקליני בונה את תכנית הפעולה, וזאת לאחר שאיתר את הבעיות שנובעות מתרופות שהלקוח סובל או עלול לסבול מהם, הוא יוצר קשר עם הרופא הרלוונטי. תכנית הפעולה וההמלצות יוצאות בסופו של דבר על דעתו של הרופא המטפל.

 

השיטה שאנו עובדים בה, היא שיטה שפותחה בארה"ב, נקראת MTM = Medication Therapy Management.

 

על פי השיטה הזאת, יש 5 אלמנטים מחייבים:

1. האלמנט הראשון הינו סקירת תרופות ומחלות של החולה, כולל כל הבעיות, תופעות הלוואי, הרגלים, מחלות משפחתיות ובדיקות מעבדה. הסקירה הינה יסודית ביותר, כוללת תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, צמחי מרפא ותוספי תזונה שהחולה לוקח. על הסקירה מתבסס המשך התהליך.

2. רשומת תרופות אישית - נבנית מתוך הסקירה, ומתוך הראיון עם החולה. כוללת גם הנחיות ללקיחת התרופות באופן המתאים ביותר לחולה, מחלותיו, הרגליו ואורח החיים שלו.

3. תכנית פעולה - על פי הסקירה, מתבצעת הערכה של הטיפול התרופתי. נעשה איתור של בעיות שנובעות מתרופות, כדי להבטיח שהטיפול יהיה היעיל ביותר והבטוח ביותר.

4. התערבות - בהתאם לתכנית, ולאחר דיון עם הרופאים המתאימים, מוציא הרוקח הקליני המלצות לשינוי, או הפניות לגורמים רפואיים מתאימים כדי לבצע את התכנית ולהבטיח שהטיפול התרופתי יהיה היעיל ביותר והבטוח ביותר.

5. תיעוד מלא של כל התהליך.

למידע נוסף על 5 עקרונות הליבה של שיטת ה MTM הקלק כאן

לסיכום,

הרוקח היועץ יוצר קשר מוקדם עם רופא/ת המשפחה או רופא רלוונטי אחר, כדי לדון עימו בהמלצות באופן פרטני. מהלך זה נעשה בהסכמת הלקוח/ה (כל הלקוחות חותמים על טופס הסכמה) ולאחר שנעשה ניתוח הטיפול התרופתי לאיתור בעיות שנובעות מתרופות. מטרת הדיון עם הרופא היא למקסם את יעילות הטיפול התרופתי מתוך הקטנת הסיכונים והגדלת בטיחות הטיפול.

קיימים מצבים בהם הרופא הוא זה שמפנה את החולים אלינו, ואז כל הייעוץ נעשה מתוך דו-שיח מקצועי פורה.

לקביעת פגישת ייעוץ במרכז לייעוץ תרופתי ניתן לפנות דרך האתר למעלה משמאל,

או דרך מרפאות אסותא 03-764444

עדכון אחרון (שבת, 07 יולי 2012 22:14)