השאר טלפון ואנחנו נתקשר!
...
חיפושי מידע תרופתי
News Modern Medicine
תודה, בקשתך נרשמה, נחזור אליך בהקדם

תודה שהשארת פרטיך,

נחזור אליך בהקדם.

למידע נוסף על השרותים שלנו הקלק על הקישור הבא:

שרותים ומחירים

שיהיה לך יום טוב,

סימה לבני

רוקחת

המרכז לייעוץ תרופתי אישי

www.mypharmacist.co.il

מה אקבל בייעוץ?

האם במסגרת הייעוץ אוכל לקבל מרשמים לתרופות חדשות או להפסיק תרופות קיימות ?


תשובה  - בסוף הייעוץ תקבל:

1. רשומת תרופות מלאה שלך, מעודכנת בהתאם למידע שינתן במהלך הייעוץ על ידך, וע"י הרופא שלך. הרשומה תכלול הנחיות מתי לקחת כל תרופה ולמה היא נועדה. בנוסף לתרופות, הטבלה תכלול גם את צמחי המרפא ותוספי התזונה שברשימתך, מתוך התיחסות אליהם בדיוק כמו אל התרופות.

 

2. בנוסף, תקבל תכנית פעולה לניהול הטיפול התרופתי. התכנית יכולה לכלול המלצות להפסקת תרופות או להוספת תרופות, כמו גם הנחיות ללקיחת התרופות בצורה יותר נכונה ויותר מתאימה לך ולאורחות חייך. המלצות אלה במידה שנוגעות לתכשירים שמחייבים מרשם רופא, מופנות לרופא המטפל והוצאתן לפועל נעשית בשיתוף פעולה בין הרופא המטפל לבין הרוקח הקליני היועץ.מידע תרופתי

היועץ התרופתי הינו בעל רשיון לעסוק ברוקחות ולא ברפואה. כל שינוי שקשור לתרופות מרשם נעשה על ידי הרופא הרלוונטי לאחר שהשתכנע ע"י נימוקי הרוקח הקליני שהשינוי אכן יועיל לטיפול התרופתי.

אנו במרכז לייעוץ תרופתי עובדים בשיתוף פעולה מלא עם הרופאים שלך כפוף להסכמתך.

השיטה שאנו עובדים בה, היא שיטה שפותחה בארה"ב, נקראת MTM = Medication Therapy Management.

על פי השיטה הזאת, יש 5 אלמנטים מחייבים:

1. האלמנט הראשון הינו סקירת תרופות ומחלות של החולה, כולל כל הבעיות, תופעות הלוואי, הרגלים, מחלות משפחתיות ובדיקות מעבדה. הסקירה הינה יסודית ביותר, כוללת תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, צמחי מרפא ותוספי תזונה שהחולה לוקח. על הסקירה מתבסס המשך התהליך.

2. רשומת תרופות אישית - נבנית מתוך הסקירה, ומתוך הראיון עם החולה. כוללת גם הנחיות ללקיחת התרופות באופן המתאים ביותר לחולה, מחלותיו, הרגליו ואורח החיים שלו.

3. תכנית פעולה - על פי הסקירה, מתבצעת הערכה של הטיפול התרופתי. נעשה איתור של בעיות שנובעות מתרופות. האם כל התרופות נחוצות? האם לא חסרות תרופות? הם התרופות הנחוצות יעילות? האם המינון שלהן מתאים? האם כל התרופות הנחוצות בטוחות? האם אין מינון עודף? תופעות לוואי? והאם אין מחסומים ללקיחת התרופות וכולן נלקחות כפי שמומלץ. בהמשך נבנית תכנית פעולה שכוללת חינוך, הסברה והמלצות לשינוי אורחות חיים, הרגלי לקיחת תרופות ושינויים בתרופות על פי הנדרש, הכל כדי להבטיח שהטיפול יהיה היעיל ביותר והבטוח ביותר.

4. התערבות - בהתאם לתכנית, ולאחר דיון עם הרופאים המתאימים, מוציא הרוקח הקליני המלצות לשינוי, או הפניות לגורמים רפואיים מתאימים כדי לבצע את התכנית ולהבטיח שהטיפול התרופתי יהיה היעיל ביותר והבטוח ביותר.

5. תיעוד מלא של כל התהליך.

למידע נוסף על 5 עקרונות הליבה של שיטת ה MTM הקלק כאן

 

לקביעת פגישה לייעוץ תרופתי ניתן לפנות אלינו באמצעות האתר, למעלה משמאל.

אפשר גם לפנות דרך מרפאות אסותא 03-7644444

עדכון אחרון (שבת, 07 יולי 2012 22:13)