השאר טלפון ואנחנו נתקשר!
...
חיפושי מידע תרופתי
News Modern Medicine
תודה, בקשתך נרשמה, נחזור אליך בהקדם

תודה שהשארת פרטיך,

נחזור אליך בהקדם.

למידע נוסף על השרותים שלנו הקלק על הקישור הבא:

שרותים ומחירים

שיהיה לך יום טוב,

סימה לבני

רוקחת

המרכז לייעוץ תרופתי אישי

www.mypharmacist.co.il

כיצד מתבצע הייעוץ התרופתי המקיף?

 

אנו עובדים בשיטת ה MTM - MEDICATION THERAPY MANAGEMENT הנהוגה בארה"ב וניתנת שם לחולים שלוקחים יותר מ 5 תרופות, סובלים מיותר מ 3 מחלות ועולים למבטח יותר מ 3000$ לשנה.

התהליך מתחיל ב: 

 MYPHARMACIST

  • לשם הערכה מדויקת ומעמיקה נידרש כל המידע הרלוונטי לבריאותך: מחלות (כיום ובעבר), רשימת תרופות עדכנית שנרשמו לך ע"י רופאים, רשימת כל התכשירים האחרים שהינך נוטל/ת ( תרופות ללא מרשם, תוספי תזונה וצמחי מרפא) ותוצאות בדיקות מעבדה אחרונות.

  • לצורך זה נעביר לך טופס מיוחד (שתורגם מטופס שנמצא בשימוש בארה"ב ושופר לפי דרישתה של הרוקחת הקלינית שלנו) שתתבקש למלא ולהחזירו אלינו.

  • בנוסף, נבקש ממך לחתום על טופס של הסכמה לייעוץ תרופתי מקיף ע"י רוקח. (אמריקאי מאד... אבל חשוב כדי שהרופאים יסכימו לשתף פעולה בהמשך)

  • בפגישה האישית הראשונה נשמע ממך את כל מה שמטריד אותך, ונקבל ממך את המידע החסר לנו לשם ביצוע ההערכה התרופתית. שיחה זו תארך בין חצי שעה לשעה.

 

לכתבה על סודות שחולים מסתירים מהרופאים שלהם הקלק כאן - אצלנו הכל על השולחן!

  • בהמשך, לרב לאחר שיחה עם הרופא המטפל שלך, תערך פגישה נוספת, לפעמים טלפונית ומיד לאחריה, ישלח אליך סיכום הייעוץ התרופתי שלך. הסיכום יכלול המלצות ומכתבי הפנייה מתאימים. בנוסף, יהיו המלצות המיועדות לך הלקוח, לגבי נטילת תרופות ללא-מרשם, תוספי תזונה, ויטמינים וצמחי מרפא לפי הצורך, כמו גם המלצות לאופן נטילת התרופות ושינוי אורחות חיים.

  • במקרים של ריבוי תרופות ו/או מצבי מחלה כרוניים מסוימים, מומלץ לחזור למעקב על פי הצורך. המלצות למעקב ינתנו ללקוח על פי מידת הצורך.MYPHARMACIST

 

  • אחריות לשלושה חודשים- אנו ממליצים להשאר איתנו בקשר, ליידע אותנו בכל שינוי בטיפול התרופתי, אנו נדאג לעדכן את רשומת התרופות שבנינו ומסרנו בסוף הייעוץ ואם יש אזהרות או מידע נוסף שניתן לתת אותו בשיחת טלפון או במייל, נספק אותו במשך שלושה חודשים ללא תוספת תשלום.

  • מנוי - לקוחות שזקוקים לליווי שוטף של רוקח קליני, יוכלו לבחור במנוי  שנתי שיאפשר להם לשאול שאלות, לקשר בין הרוקח לרופא רלוונטי שלהם ולבצע הערכה מחודשת בכל מקרה של שינוי תרופתי.

    ליצירת קשר - עכשיו - 03-5-123-223

    או השאר/י פרטיך למעלה משמאל, ואנו נחזור אליך בהקדם

עדכון אחרון (שבת, 07 יולי 2012 22:03)