השאר טלפון ואנחנו נתקשר!
...
חיפושי מידע תרופתי
News Modern Medicine
תודה, בקשתך נרשמה, נחזור אליך בהקדם

תודה שהשארת פרטיך,

נחזור אליך בהקדם.

למידע נוסף על השרותים שלנו הקלק על הקישור הבא:

שרותים ומחירים

שיהיה לך יום טוב,

סימה לבני

רוקחת

המרכז לייעוץ תרופתי אישי

www.mypharmacist.co.il

נושאים נבחרים 2010

תרופות שיכולות לפגוע בזכרון

דבר ידוע הוא שתרופות יכולות לפגוע בזיכרון. בהמשך תמצאו רשימה של תכשירים שבין תופעות הלוואי שלהם יש פגיעה או הפרעות בזיכרון.

הערה חשובה:

גם אם הבנת שהינך לוקח משהו מהרשימה, אנא אל תפסיק את לקיחת התרופה מבלי להתייעץ עם הרופא. תמיד יש לשקול את החשיבות ונחיצות התרופה, ואת הסיכון שתיחשף אליו אם תפסיק את התרופה, אל מול הסיכון שבתופעות הלוואי שלה.

קרא עוד...

 

בעקבות יום הסוכרת הבינלאומי

ביום הסוכרת הבינלאומי שחל ב- 15.11.10, הצגנו,  את המרכז לייעוץ תרופתי אישי בכנס שהתקיים ברעננה. מאות פקדו את הדוכן שלנו, ועשרות שאלו שאלות. שאלה אחת חזרה שוב ושוב, והחלטתי להתייחס אליה כאן.

מהי ג'נוביה? תרופה חדשה לסוכרת - JANUVIA

קרא עוד...

 

הפחד מנפילות כגורם חיזוי לנפילות בקשישים

ידוע שפחד מנפילות נפוץ באוכלוסייה המבוגרת. הוא מתלווה לבעיות של שיווי משקל, חרדות, דיכאונות ונפילות. במחקר שפורסם באוגוסט 2010 התברר שכמעט שליש מהמדגם של הקשישים במחקר העריכו את הסיכון לנפילות שלהם יותר או פחות ממה שהיה באמת. פער כזה בין הסיכון הפיסי לבין הסיכון הנתפס, נובע אמנם בעיקר מסיבות פסיכולוגיות, אך משפיע מאד על הסיכוי האמיתי לנפילות. המחקר הזה ממליץ להוסיף בדיקה ומדידה של תפיסת הסיכון לנפילות של הקשיש, בנוסף להערכה הפיסית לסיכון לנפילות שלו, וזאת כדי לתפור עבורו פעילויות מתאימות למניעת נפילות בעתיד.

קרא עוד...

 

כמה ויטמין D וסידן צריך לצרוך ביום?

סידן וויטמין D הינם שני תוספי תזונה חיוניים לבניין העצם. אולם מאז שנת 2000 הקהל שומע מסרים נוגדים לגבי תפקידים נוספים של שני תוספים אלה, וכן לגבי הכמויות הנחוצות לצריכה יומית, במיוחד של הויטמין D. הממשל האמריקאי בשיתוף פעולה עם הקנדי בקשו מהמכון לרפואה לסקור את כל המידע הקיים ולגבש המלצות לשני תוספים אלה.

קרא עוד...

 

לסובלים מכאבי גב

דו"ח על כאבי שלד-שריר הכולל 25 מדינות אירופאית ובהן ישראל, מעלה כי 1 מכל 10 ישראלים סובל מכאבי גב, צוואר או מחלות מפרקים. מחצית מהיעדרויות מהעבודה במשך 3 ימים ויותר - בגלל כאבים אלו. מנכ"ל הביטוח הלאומי: "יש קלות בלתי נסבלת של מתן אישורי מחלה"

בהמשך תמצאו כמה טיפים לסובלים מכאב גב חריף חדש (להבדיל מכאב גב כרוני)

קרא עוד...

 

סודות שחולים מחביאים מהרופאים שלהם

מסתבר שחולים נוטים שלא לספר הכל לרופאים שלהם. לא כל החולים כמובן... אבל הרבה מהם. בכתבה מתוך ה http://woman.webmd.com שהתפרסמה ביום, 20.8.10, רוכזו 8 הנושאים המרכזיים שחולים נוטים שלא לספר לרופאים שלהם, למרות שיכולה להיות להם השפעה על הבריאות שלהם, ועל הטיפול הרפואי והתרופתי בהם. להלן סיכום הכתבה מטובל בדוגמאות שאספתי במשך שנות עבודתי כרוקחת ויועצת.

בעיות שנובעות מתרופות מהן?

 

ניתוחים להקטנת נפח הקיבה - כל המידע

אם אתם, או היקר לכם נחשב ל"שמן" מאד, או בעלי עודף משקל וגם סובלים מסוכרת, יתר לחץ דם, או הפסקות נשימה בשינה, ואם אתם מאלה ששומעים כל פעם מהרופא ומכל סביבתכם ש"עליך לרדת במשקל למען בריאותך", הכתבה הבאה מיועדת לכם.

קרא עוד...