השאר טלפון ואנחנו נתקשר!
...
חיפושי מידע תרופתי
News Modern Medicine
תודה, בקשתך נרשמה, נחזור אליך בהקדם

תודה שהשארת פרטיך,

נחזור אליך בהקדם.

למידע נוסף על השרותים שלנו הקלק על הקישור הבא:

שרותים ומחירים

שיהיה לך יום טוב,

סימה לבני

רוקחת

המרכז לייעוץ תרופתי אישי

www.mypharmacist.co.il

למה צריך ייעוץ תרופתי?

 

תרופות הן דבר נפלא, אבל לא רק.

על מנת להבטיח שלכל התרופות שלך ישנן עדין סיבות תקפות ללקיחה, והן ניתנות במינון המתאים, מבצעות את תפקידן ביעילות, וגם בצורה הבטוחה ביותר האפשרית, נדרש ידע, מיומנות וזמן שלא תמיד זמינים לרופא שלך.

 

מי יבדוק את התרופות שלי?

בנוסף, נכנס גורם איכות החיים. לעיתים קורה שהתרופה הנכונה ניתנת במינון ובזמן המתאים, אך מספר הפעמים שהיא נתנת ביום, מפריע מאד לשגרת העבודה, או תופעת לוואי מסויימת פוגעת באיכות החיים, גם אז יש סיבה טובה לפנות ולבקש ייעוץ תרופתי.

ועל כל זה נכנס נושא העלויות.

הידעת שחלק מהתרופות שנרשמות לך ולאחרים ע"י הרופאים בקופה אינן בסל הבריאות? אולי נחשת כי המחיר שגבו ממך בבית המרקחת היה גבוה מהמחיר של התרופות האחרות. האם זה הכרחי? לפעמים כן, ולעתים קרובות, במיוחד בתרופות שיש להן תחליפים רבים בסל, זה לא ממש הכרחי.

דוגמאות:

ETOPAN - אתופן - Etodolac  - תרופה מעולה נגד כאבים, אך לא בסל התרופות. חייבים? לא תמיד... יש תכשירים אחרים, לא פחות טובים, במיוחד לטווח הקצר, שניתן לנסות אותם לפני שנכנסים להוצאות מיותרות.

Cipralex ציפרלקס, אסציטלופרם - Escitalopram - תרופה שיש לה בנות דודות רבות וטובות שנמצאות בסל התרופות. במציאות אנו רואים שדווקא היא שאיננה בסל נרשמת כטיפול ראשון , למרות שהיא עולה פי 4 עד פי 10 מאחותה הכמעט תאומה רסיטל (Citalopram), שנמצאת בסל הבריאות.

מכאן שייעוץ תרופתי יכול לעזור לך לטפל בעצמך טוב יותר, לשפר את איכות החיים שלך ע"י הקטנת בעיות שנובעות מתרופות ולעתים גם להקל על ההוצאות שלך על תרופות.

לידיעתך,

תפקיד רופא המשפחה מתפרס על מגוון תחומי הרפואה, כולל הטיפול התרופתי. אילוצים של זמן וריבוי היועצים המקצועיים יוצרים במקרים רבים מצבים שבהם אין בקופת החולים שלך, אדם אחד שמבצע סקירה חוזרת של כל הטיפול התרופתי.

זה המקום שבו אנחנו נכנסות.

בדוח מבקר המדינה 61ב', ישנו פרק שלם שדן בנושא טיפול מרובה תרופות בקשישים. בפרק זה מציין הדוח את הצורך בייעוץ תרופתי תקופתי לקשישים שצורכים תרופות רבות.

הדוח פורסם במאי 2011. לדוח מבקר המדינה 61 ב' וכל מה שנאמר בו על קשישים, נכון לגבי כל מי שלוקח תרופות רבות.

 

ליצירת קשר לצורך ייעוץ תרופתי, ניתן להשאיר את מספר הטלפון שלך בחלון למעלה בצד שמאל, ואנו נחזור אליך.

עדכון אחרון (שבת, 07 יולי 2012 22:06)